>

NostalGia Ku bsamA Shbat Ku


Gmbr ni tym aku gan kwn2 pegi kem tntg agama jgak la  . tp aku lupa dah ap nma program ni . .tp yg pnting program byk bg motivasi, ceramah, nasihat yg msi aku ingt . . tp ptama-tama, aku mo knl lu kgkwn aku  . yg hjung sblh kiri, najihah (anne), atiQah (t_Qah), tgh2 tu ndatau la sepa =P hahaha . .aku la tu . yg tggi tu syahirah( wikkiey) n last nor azieamirah (mirazzzzzzzz) . Best program . . mana x nya, 5one la bh pling unggul..sporting bh . .siok . Baju lg menawan . snang org knal . simple tp cantek gitu . Nmpk x d gmbr tu KAMI DENGAR KAMI PATUH tu la slogan kmi d program tu . . best sgt . 

tp..bkn kmi be_5 ja . ad lg putra2 nya . .jap..


Ni la putra kmi . kacak lg bgaya . . hahaha . . dorg ni always guna bju ni . tym program  , mklumla tmpat ni sjuk tgk la d blkang, Gunung Kinabalu . ehee...sjuk sgt  .kmi pun tidur tnpa kipas . . mmg bgusla org yg tahan sjuk . kmi ni skolah kmi b'iklim pantai . pnaz bh. . ehehe . . skali d tmpat sjuk . naa, haha . .putih trus bh . . muka pun nda b'mnyak . (smpat lg) . .

Ni kwn2 kmi . dri skolah lain . Smakk. Tunas. Semekar. TDM. Tun Said
Dan ntah lupa udh . 

ni gmbr kmi kmpul . haha siap ad nama lg . rndu sgt2 saat ni



ni aku yg gmbr . cantik kan ciptaan Allah . subahanallah . =)


ni tym destinasi takhir kmi . d RUMAH TER BALIK . hehe

ni jaalaa coretan aku . . yg pnting aku ndakan lupa progran ni. . heehee .  ^_^ salam . 




No comments:

Hak Milik Terpelihara ^_^ dijaga Milik Ain