>

Ya Allah . . Betapa Byk Dosa Telah Ku Buat .

 ya Allah ya Tuhanku . ampunila dosa2 ku ya Allah . . bersihkan la htyku ya Allah, bersihkan la mataku dri ap yg telah ku lihat, terlihat, akan terlihat ap2 yg di murkaimu ya Allah . .bersihkan la telingaku dripada mndgr ssuatu yg bruk dan ssuatu yg tdak ptut aku dgr mhupun tlh ku dgr dan akn ku dgr ya Allah .. Ya Allah ya Tuhanku, Kau bersihkanlah tangan kakiku dripada mmbuat pkara yg mmbuat Engkau Murka ya Allah . yg tlh ku buat atau yg akn t'niat d hty ku untuk mmbuat dosa ya Allah ..

  Bersihkanlah tubuh bdan ku dripada ap yg tlh ku buat dulu . ya Allah sesungguhnya Engkau Maha Pengampun Dan Maha Penyayang ya Allah . . Aku telah membuat dosa kepada seorang Hamba Allah yg ku selalu fikir yg diala yg pling ALIM d klngan wanita . . pd hakikatnya aku hnya sakit hty dgn ap yg tlh dia wat kpdaku . .mgkhinatiku ya Allah . . kalau sekiranya dia bhaty mulia dan benar2 ikhlas mjadikan ku kaka angkatnya aku trima ya Allah . . cuma hty ku, tamak haloba ku, sifat brukku yg mhantui dan kmbali mghntui ku ya Allah akibatnya aku mmbuat dosa kpdamu , , aku bsngka bruk kepadanya . pdahal dy sorg yg baik ya Allah . .

Kalau sekiranya dy mcintai hamba Allah itu, Engkau dekatlah dirinya kepada sang teruna itu meskipun hty ku sakit dan derita, ,Demi Allah aku memang syg kepada sang teruna itu tp btul ap yg Hamba Allah itu katakan . .ya Allah,,ap yg telah ku buat ya Allah , , adakah aku msih berstatus ISLAM yg sebenar dan sejati atau disebaliknya aku hnya ISLAM ATAS PADA NAMA . . ya Allah ampunila dosa2 ku ya Allah . . DemiMu, HambaMu itu adalah seorang yg baik cuma sifat sngka brukku, tamak haloba ku, fikiran jhat ku yg mmbuat aku mmbenci dia ya Allah . tp skrg prasaan itu sdh hlang . .

Aku yg ptut brbh wlupn aku mmg sdh brbh bkn aku yg dulu yg d gumpali dgn dosa2 yg mggunung . tetapi skrg aku mencari AKU . di mana hlangnya tdung labuhku ya Allah, di mna hlangkan sifat lmbutku, sifat kperempuananku ya Allah . d mna iya . .aku perlu mncari blik diriku yg dulu bkn pd 2012 . bkn.....tetapi diriku yg mci bersih dri cinta nafsu, cinta mnyet, cinta yg blum pasti mjdi jdohku ya Allah . Adakah taubatku dpt Engkau trima ya Allah?? Aku mgaku, aku hnya sorg hmba yg hina..jhat..sngka bruk, sorg yg pnipu, diriku tdak bersih lg . bkn mksudku hilang daraku  .. bkn....mksudku diriku kotor dgn dosa2 yg tlh ku buat ..

Aku bribadah kpdamu hnya krna Takut kpadamu ttpi hty bkn mghadap kpdamu ttpi hnya mgisi 5 wktu solat itu bkn aku mhayati ibadah itu, khusyuk, malah fkiranku menerawang ya Allah . adakah aku adalah seorang yg munafik???ya aku mmg takut azabmu tetapi takut itu hnya smntara .. ttpi dosa ttpku lakukan . .insaf hnya sketika . ya Allah . . msihkan ad pluang tuk aku taubat kpdamu ya Allah????kalau sekiranya dia adalah jodohku, Kau dekatkan la dirinya kepadaku tetapi klau bkn dia jodohku, Kau jauhkan la dirinya drpada ku dan smoga HambaMu itu adlh jodohnya kerna HambaMu itu sungguh cinta kepada dia . Aku??masaku hnya tuk mdekatkan driku kepadamu ya Allah .

Aku tdak mahu kuburku nnti dpnuhi dgn air yg bruk, tanah yg bsuk, brsih dripada binatang2 buas, memang Nerakala palingku takut tp azab kubur dulu yg mdahului azad di neraka . .azab kubur la yg mmbuktikan btapa skitnya yg mgmbrkan kdaan di neraka . tp azab neraka adlh lbih pdih dri azab kubur . .ya Allah..amalku blum lg cukup untuk brhadapan kepadaMu ya Allah . pnjgkan la umurku ya Allah . Kau rapatkan la Ukhuwah di antara aku dgn kluargaku mahupun yg angkat dan yg kndung . Kau dekatkan aku dgn sahabat2 ku, Kau dekatkan diriku dgn guru2 ku ,Kau dekatkanla diriku dgn hamba Allah itu . dekatkanla diriku kepada DIRIMU YA ALLAH . .. berikan aku masa ya Allah . .untuk memulihkan diriku yg lemah iman ini ya Allah . .

Rapuh. . . . . . .

No comments:

Hak Milik Terpelihara ^_^ dijaga Milik Ain